FAQ - Otázky
Musím se registrovat, abych mohl nakupovat v internetovém obchodě?
Ne, nemusíte. Použijte „přístup pro hosty“ bez registrace. Pouze kosmetické salony se musí registrovat jako firma.
Mohu si zboží vyzvednout na místě?
Ne, v současné době to není možné.
Potřebujete poradit nebo se chcete zeptat na konkrétní produkt?
Stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. Rádi vám pomůžeme.
Nefunguje něco, jak má?
Je v našem zájmu, aby jste při nakupování neměli žádné problémy a byli s našimi výrobky spokojeni. V případě jakýchkoliv problémů nás prosím kontaktujte e-mailem nebo telefonicky!
Nejste spokojeni s produktem, který jste si objednalí. Co mám dělat?
To se někdy může stát. V takovém případě nás prosím kontaktujte. Společně najdeme uspokojivé řešení. Spokojenost zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pokud máte jakoukoli kritiku, pochvalu nebo návrh na zlepšení, sdělte nám to prosím e-mailem nebo telefonicky. Velmi vám děkujeme!