FAQ - Otázky

Musím se registrovat, abych mohl nakupovat v internetovém obchodě?

Ne, nemusíte. Použijte „přístup pro hosty“ bez registrace. Pouze kosmetické salony se musí registrovat jako firma.

Mohu si zboží vyzvednout na místě?

Ne, v současné době to není možné.

Potřebujete poradit nebo se chcete zeptat na konkrétní produkt?

Stačí nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky. Rádi vám pomůžeme.

Nefunguje něco, jak má?

Je v našem zájmu, aby jste při nakupování neměli žádné problémy a byli s našimi výrobky spokojeni. V případě jakýchkoliv problémů nás prosím kontaktujte e-mailem nebo telefonicky!

Nejste spokojeni s produktem, který jste si objednalí. Co mám dělat?

To se někdy může stát. V takovém případě nás prosím kontaktujte. Společně najdeme uspokojivé řešení. Spokojenost zákazníků je pro nás velmi důležitá. Pokud máte jakoukoli kritiku, pochvalu nebo návrh na zlepšení, sdělte nám to prosím e-mailem nebo telefonicky. Velmi vám děkujeme!